vineri, 31 ianuarie 2014

"si ți-am lăsat coadele pe spate, să te cunosc fată de departe"


Nu sunt mari surprize in ceea ce privește  propunerile hair-stiliștilor pentru anul acesta, mai coresct spus pentru primavara. 
Cu alte cuvinte blonde, brunete sau roșcate toate ne putem scoate in evidență podoaba capilară cum putem mai bine. Și anul acesta ne putem pune in păr floricele și eșarfe lungi atat pentru ținutele de zi cat si pentru cele de seară (Honor, Dolce&Gabbana). 


Putem, cele care avem părul lung, dar și mediu să ne impletim si in primăvara lui 2014 in fel și chip pletele, dar cel mai recomandat sunt cozile simple care par ciufulite, și care recunosc că sunt preferatele mele. 
Alberta Ferretti

Giles

Rachel Zoe

Celor care le plac ordinea și disciplina nu vor ieși din modă daca iși vor purta părul drept, frumos și ordonat prins la spate.
hairstylist Odile Gilbert

Missoni

Și părul scurt ramane in modă pentru primăvara care vine. Dar voi reveni cu detalii și trăiri personale într-un articol viitor.
PS. Pentru aceia dintre voi care vă intrebați de unde am scos titlul postării, vă răspund că este un vers dintr-un cantec popular celebru al Mariei Lătărețu, pe care mi l-am adus aminte involuntar acum cateva zile, și care mi s-a părut că imbină intr-un fel tradiția purtatului cozilor impletite în portul populat romanesc (și nu numai) cu propunerile moderne. Cred că si voi exclamați ca și mine că nimeni in modă numai pune coada la cireașă, azi geniul creatorilor constă in a gasi inspirație in tradiție și clasic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu