duminică, 20 iulie 2014

Altfel de mirese....cele peste 30

E sezonul nunților. Aproape in fiecare așezare românească fie că e la sat sau oraș, se aud claxoanele nuntașilor pregătiți de joc și voie bună. 

În postarea de azi nu veți citi despre tradiții și obiceiuri legate de acest eveniment, și nici nu veți vedea rochii pompoase cu crinoline imense și decolteuri pline de paiete, perle sau cristale.

 M-am gandit că o viitoare mireasă ar trebui să iși aleaga rochia și in funcție de varsta la care face pasul important. De ce? Exact nu știu să vă raspund, dar eu mă imaginez pe mine mireasă, o femeie trecută de 30 de ani, care își dorește altceva în locul rochiei clasice, că va imbrăca ceva lejer, alb, fără brizbizuri și fără corset. Cred ca astfel de modele se potrivesc mult mai bine mireselor tinere și foarte tinere

Deși se spune că visele și fanteziile nu au varstă și că pot fi transformate in realitate la orice vârstă, eu rămân la ideea că o mireasă trecută de 30 ar trebui să aleagă (după posibilități) locații și ținute mai pline de stil, șarm și eleganță. Pentru că e un pic mai ințeleaptă și vrea să se arate așa cum e ea, matură și copilăroasă care adună nuntașii in locuri pline de lumină naturală, deschise, fără funde din volane și scaune imbrăcate. 
Și că veni vorba, fac o prezicere in dulcele stil al mamei Omida, că in scurt timp astfel de decorațiuni vor cam dispărea de pe la nunți. 


Așadar așa trecută cum sunt maine poimăine de 35 de ani, nu mă văd imbrăcind o rochie bufantă, cu crinolină, corset și tot tacâmul. Ce mi-ar place mie să imbrac arată ca in fotografiile de mai jos.

Sursa foto http://www.harpersbazaar.com/




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu